KAIŠIADORIŲ MENO MOKYKLOS
KOKYBĖS IŠORĖS VERTINIMO IŠVADA
2020 m.
Stiprieji veiklos rodikliai ir / ar jų aspektai
|
Tobulintini veiklos rodikliai ir / ar jų aspektai |
Ugdomos vaikų bendrosios ir dalykinės (profesinės) kompetencijos. (1.1. rodiklio aspektas – aukštas). | Teikėjas reguliariai planuoja ir vykdo refleksijas su vaiku apie ugdymo(si) eigą, pasiekimus bei pažangą. (3.1. rodiklio aspektas – vidutinis). |
Ugdymo programa / planas yra nuosekli / -us ir logiška / -as, parengta vadovaujantis teisės aktais. (6.1. rodiklio aspektas – aukštas). | NVŠ teikėjai įtraukia bendruomenę, ypač tėvus (globėjus, rūpintojus) į veiklų planavimą. (8.1. rodiklio aspektas – vidutinis). |
NVŠ teikėjas yra atviras bendradarbiavimui su kitais partneriais. (8.2. rodiklio aspektas – aukštas). | Bendruomenė turi galimybę vertinti ugdymo paslaugų kokybę ir teikti pasiūlymus jai užtikrinti. (8.4. rodiklio aspektas – vidutinis). |
Įstaigoje darbuotojai jaučiasi gerai, mikroklimatas teigiamas. (7.5. rodiklio aspektas – aukštas). | |
Vaikų, mokytojų ir vadovų tarpusavio santykiai grindžiami pagarba ir pasitikėjimu. (11.2. rodiklio aspektas – aukštas). |